Guild rules

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Guild rules

Post by Rhiojin on Tue Mar 25, 2008 7:23 pm

Guild guidelines. Follow then and you get to remain a part of the best guild in Zu Very Happy.
Be respectful
1.No racist comments

2.No distasteful jokes

3.No spamming guild chat asking for help/items. After asking the third time if you get no answer then that means no one is available.

4.No capping pillars unless told to do so, i.e. if you see and pillar thats brown or doens't have our guild name on it...DON'T TOUCH IT; Ask a questions first. You WILL be kicked if you break this rule with out reason or explanation.

5.No killing of Wu players on CT. Once again with out reason or explanation breaking this rule = Autokick

6.No PKin of wu in general with out valid reason.

Simple....

Very Happy

_________________
avatar
Rhiojin
Admin
Admin

Number of posts : 83
Registration date : 2008-03-24

View user profile http://sanctuary.forumotion.org

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Troje on Tue Mar 25, 2008 8:16 pm

Now time for you to make the member list =:]
avatar
Troje

Number of posts : 108
Age : 33
Location : St.Maarten
Registration date : 2008-03-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by RogiH on Tue Mar 25, 2008 8:46 pm

Wakarimashita !
avatar
RogiH

Number of posts : 217
Age : 30
Location : EspiritoSanto/Brazil
Registration date : 2008-03-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Furious One on Tue Mar 25, 2008 10:55 pm

Wakamarishita...?

Whaaa???

affraid
avatar
Furious One

Number of posts : 27
Location : the riverbank
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Vladan aka Cpncku on Wed Mar 26, 2008 4:30 am

wtf did he just said? ah, never mind... Oh yes, i have one rule to propose, after all that rules, especialy no PK wus, well you better said: NO playing ZU at all Very Happy If he is in PVP mode and i am lvl near him i will kill him, who cares, why noob set PVP mode if he dont want to fight. . . . Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
Vladan aka Cpncku

Number of posts : 19
Age : 27
Location : Pancevo, Serbia
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by LetMeOwnYa on Wed Mar 26, 2008 4:37 am

Srpski wrote:wtf did he just said? ah, never mind... Oh yes, i have one rule to propose, after all that rules, especialy no PK wus, well you better said: NO playing ZU at all Very Happy If he is in PVP mode and i am lvl near him i will kill him, who cares, why noob set PVP mode if he dont want to fight. . . . Very Happy Very Happy Very Happy

lol true Srpski.. i will even kill OWN guildies when they are in PVP mode lol...
avatar
LetMeOwnYa

Number of posts : 133
Age : 33
Location : Netherlands
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Linn on Wed Mar 26, 2008 4:39 am

uh oh!!! thats not nice. Evil or Very Mad
avatar
Linn

Number of posts : 137
Age : 30
Location : Denmark
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by LetMeOwnYa on Wed Mar 26, 2008 4:47 am

lol LinnLinn u know how i am Razz u've played long enough with me hehehe
avatar
LetMeOwnYa

Number of posts : 133
Age : 33
Location : Netherlands
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Linn on Wed Mar 26, 2008 4:52 am

true enough :p lol
avatar
Linn

Number of posts : 137
Age : 30
Location : Denmark
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Linn on Wed Mar 26, 2008 11:51 am

erm erm, btw.. a member list would be nice yah! :d
avatar
Linn

Number of posts : 137
Age : 30
Location : Denmark
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by yendenikhil on Wed Mar 26, 2008 12:35 pm

LetMeOwnYa wrote:lol LinnLinn u know how i am Razz u've played long enough with me hehehe

you killer bish Razz Razz no kill me or no cookie to u Very Happy Very Happy
avatar
yendenikhil

Number of posts : 507
Age : 33
Location : Mumbai - India
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Linn on Wed Mar 26, 2008 1:07 pm

i also want cookies Sad
avatar
Linn

Number of posts : 137
Age : 30
Location : Denmark
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by drsnake on Wed Mar 26, 2008 1:08 pm

NEW RULE: SPAMMER IN FORUM WILL BE BANNED FOR LIFE Twisted Evil
avatar
drsnake

Number of posts : 19
Age : 36
Location : Portugal
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by yendenikhil on Wed Mar 26, 2008 1:14 pm

Linn wrote:i also want cookies Sad

be nice to me and you'll get it ..... Smile Smile


drsnake wrote:NEW RULE: SPAMMER IN FORUM WILL BE BANNED FOR LIFE Twisted Evil


Somebody Stttttop meeeeeeeeeh !!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
avatar
yendenikhil

Number of posts : 507
Age : 33
Location : Mumbai - India
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Linn on Wed Mar 26, 2008 1:14 pm

Linn can only be nice n.n;
avatar
Linn

Number of posts : 137
Age : 30
Location : Denmark
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by yendenikhil on Wed Mar 26, 2008 1:31 pm

Linn wrote:Linn can only be nice n.n;

ok then take this .....



only fer ya Razz Razz
avatar
yendenikhil

Number of posts : 507
Age : 33
Location : Mumbai - India
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Mrozik on Wed Mar 26, 2008 1:33 pm

uuu cookie Very Happy me like it Smile
avatar
Mrozik

Number of posts : 173
Age : 32
Location : Poland
Registration date : 2008-03-25

View user profile http://www.rmvbusters.pl

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by yendenikhil on Wed Mar 26, 2008 1:37 pm

Mrozik wrote:uuu cookie Very Happy me like it Smile

okkk one last fer ya too ...



be nice to me else no more to you Razz Twisted Evil Twisted Evil Razz
avatar
yendenikhil

Number of posts : 507
Age : 33
Location : Mumbai - India
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Linn on Wed Mar 26, 2008 1:38 pm

yum yum yum! :d
avatar
Linn

Number of posts : 137
Age : 30
Location : Denmark
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by yendenikhil on Wed Mar 26, 2008 1:40 pm

Linn wrote:yum yum yum! :d

see it is proved .... intelligent spammer babe affraid affraid affraid
avatar
yendenikhil

Number of posts : 507
Age : 33
Location : Mumbai - India
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Linn on Wed Mar 26, 2008 1:42 pm

yendenikhil wrote:
Linn wrote:yum yum yum! :d

see it is proved .... intelligent spammer babe affraid affraid affraid

Linn so lost... again >;x
avatar
Linn

Number of posts : 137
Age : 30
Location : Denmark
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by yendenikhil on Wed Mar 26, 2008 1:44 pm

Linn wrote:
yendenikhil wrote:
Linn wrote:yum yum yum! :d

see it is proved .... intelligent spammer babe affraid affraid affraid

Linn so lost... again >;x

but I must say you are fast ... nice .... been long time someone so persistent ... cheers cheers cheers
avatar
yendenikhil

Number of posts : 507
Age : 33
Location : Mumbai - India
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Linn on Wed Mar 26, 2008 1:48 pm

i am uber ninja you know ;D
avatar
Linn

Number of posts : 137
Age : 30
Location : Denmark
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by yendenikhil on Wed Mar 26, 2008 1:54 pm

Linn wrote:i am uber ninja you know ;D

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

for a moment I actually believed it Razz Razz Razz
avatar
yendenikhil

Number of posts : 507
Age : 33
Location : Mumbai - India
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Vladan aka Cpncku on Wed Mar 26, 2008 2:58 pm

Guys and gals, i think we are talking abt rules, if any1 wanna cookie plz make "Recepts 4 cookies" in spammer area Very Happy Very Happy

anyway, LMOY is right, sometimes we are bored with CTing and playin games and we need to kill (n2k) Very Happy so why do we have to bother, i mean YOU have to bother (im weak 4 it) goin to hexad when there is allways some noob that is in PVP mode Very Happy hehe . . . i think that only non PVP mode kill should be restricted Smile
avatar
Vladan aka Cpncku

Number of posts : 19
Age : 27
Location : Pancevo, Serbia
Registration date : 2008-03-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Guild rules

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum